ОШ " ДОСИТЕЈ ОБРАДОВИЋ " - Бочар
ЗНАЊЕ ЈЕ МОЋ
Динамика тока школске 2014/2015.године

Датум: 22. Septembar 2014 15:40 Категорија: ПУБЛИКАЦИЈА ОШ ''ДОСИТЕЈ ОБРАДОВИЋ'' ШКОЛСКА ГОДИНА 2014/2015.

Школа ће радити по календару рада којег је донео Покрајински секретар за образовање и културу, који је изашао у Службеном гласнику РС.
Настава и други облици образовно васпитног рада оствариће се у два полугодишта.

Прво полугодиште почиње у понедељак, 01.септембра 2014. године, а завршава се у уторак  23. децембра 2014. године. У првом полугодишту има 82 наставна дана.
          Друго полугодиште почиње у четвртак, 15. јануара 2015. године и завршава се, за ученике од I до VII разреда, у петак 12. јуна 2015. године, а за ученике VIII разреда у петак, 29. маја 2014. године. Број наставних дана у другом полугодишту је 98, за ученике  I до VII разреда, а за ученике VIII разреда 88.
          Наставни план и програм за ученике од I - VII разреда оствариће се у току 36 наставних недеља, односно 180 наставних дана.
          Наставни план и програм за ученике VIII разреда оствариће се у току 34 наставне недеље односно 170 наставних дана.          
          Школа је утврдила следеће  дане за остваривање ваннаставних активности:
I полугодиште

13. септембар 2014.- излет на Соколац и посета  ''Котарка''(субота)                                                           
          09. октобар 2014.– Јесењи крос (четвртак)
          10. октобар 2014.- Пријем првака у Дечји савез (петак)
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
II полугодиште
          02. април 2015.- Дан школе (четвртак)
          14. мај 2015.- Пролећни крос (четвртак)
          16. мај 2015. – Екскурзија- виши разреди (субота)
          23. мај 2015.- Игранка (субота)
          30. мај 2015.- Екскурзија- нижи разреди (субота)


Уручивање књижица, подела сведочанстава и диплома
          Саопштење успеха ученика из I полугодишта и подела ђачких књижица обавиће се у уторак, 23. децембра 2014. године.
          Свечана подела ђачких књижица, сведочанстава и диплома ученицима обавиће се у петак 26. 06. 2015. године.
          Распусти
          У току школске године ученици имају  зимски, пролећни и летњи распуст.
          Зимски распуст  почиње у среду, 24. децембра 2015. године, а завршава се у среду, 14. јануара 2015. године.
          Пролећни распуст  почиње у петак,  3. априла, а завршава се у понедељак, 13. априла 2015. године.
          Летњи распуст почиње у суботу, 13. јуна, а завршава се у понедељак, 31. августа 2015. године. За ученике VIII разреда летњи распуст почиње по завршетку завршног испита, а завршава се у понедељакк 31. августа 2015. године.
          Смене
          Настава у школи се одвија на српском језику. Радиће се петодневно у 2 смене. Смене се неће мењати.
          I смена обухватиће ученике од V - VIII разреда.
          II смена обухватиће ученике од I - IV разреда.
          Прва смена почиње са радом у 0745 часова, а друга у 1300 часова.
Празници
          Дан сећања на српске жртве у Другом светском рату, који пада у уторак, 21. октобра 2014. године, наставни је дан;
- Дан просветних радника, који пада у суботу, 8. новембра 2014. године , наставни је дан;
- Дан примирја у Првом светском рату, који пада у уторак, 11. новембра 2014. године , нерадни је и ненаставни дан;
- Свети Сава – Дан духовности, који пада у уторак, 27. јануара 2015. године, радни је и ненаставни дан;
- Сретење - Дан државности, који пада у недељу и понедељак, 15. и 16.фебруара  2015,  обележава се у понедељак 16. и уторак 17.  фебруара као нерадни и ненаставни дан ;
- Дан сећања на жртве холокауста, геноцида и других жртава фашизма у Другом светском рату, који пада у среду  22. априла 2015. године  радни је и наставни дан;
- Празник рада, који пада у  петак и суботу 1. и 2. маја 2015. године  нерадни је и ненаставни дан;
- Дан победе,  пада у суботу, 9. маја 2015. године ;
- Видовдан-спомен на Косовску битку,  пада у суботу 28. јуна 2015. године.