РАЗВОЈНИ ЦИЉЕВИ ШКОЛЕ ЗА ПЕРИОД ОД 1.СЕПТЕМБРА 2018. ДО 31.АВГУСТА 2023. ГОДИНЕ
ПЛАНИРАНЕ АКТИВНОСТИ
Област – НАСТАВА И УЧЕЊЕ
Развојни циљеви |
Развојни задаци |
Активности |
Носиоци активности |
Време реализације |
Критеријум успешности |
Инструмент за праћење остварености |
Носиоци евалуације |
Време евалуације |
Партиципа-ција ученика у наставном процесу |
Ангажовање ученика у припремању и реализацији наставних садржаја кроз подршку у учењу и ангажману у истражива-чким радовима |
Звуци нашег окружења – израда инструмената по замисли ученика
-Волим и цртам животиње – корелација са биологијом – цртање и моделовање
-Еко башта ученика од 1. до 8. разреда |
Ученици од 5. до 8. разреда
-Задужени наставници музичке и ликовне културе
Учитељи, ученици и родитељи ученика и професори
|
2018-2023.
2018-2023. |
Једном годишње
Тематске изложбе, прављење колекција радова
|
Сајт школе, фотографије, извештаји...
Преглед парцеле |
Директор
Тим за развојно планирање
Наставник биологије
Директор школе |
2022.
2023. |
|
Мини-рециклажа |
Формирање станицеу школском дворишту за мини рециклажу кроз неколико етапа мини пројекта |
Задужени наставници, ученици и родитељи |
2018-2023. |
Подизање свести о рециклирању и животној средини
Освешћивање друштвене бриге и одговорности за друге |
Припреме, пројектне идеје, радови, фотографије, извештаји, мини станице |
Директор |
|
Унапређење квалитета наставе |
-Примена стечених знања и вештина у пракси
Интердисциплинарни приступ у настави и тематско планирање |
Часови интердисциплинарне наставе „Упознајмо народе света“ (српски, језик, енглески језик, биологија, географија, историја) „Правилна и неправилна исхрана“ (хемија, биологија, физичко васпитање)
„Алкохолизам“
„Наркоманија“ |
Стручна већа, педагог |
2018-2023. |
70% наставника и ученика сматра да је тематски приступ настави занимљивији и да пружа трајнија знања |
Припрема, извештаји, анкете |
Директор, педагог, колегијум |
2018. |
Област – РЕСУРСИ
Развојни циљеви |
Развојни задаци |
Активности |
Носиоци активности |
Време реализације |
Критеријум успешности |
Инструмент за праћење остварености |
Носиоци евалуације |
Време евалуације |
Унапређење материјално-техничких ресурса |
-Побољшање услова рада школе
-Оформити звучну библиотеку, која би се састојала од готових аудио снимака текстова и лекција и снимака које би правили сами наставници за ученике
-Унапређење видео-надзора
- Изградња летње учионице |
-Инсталирање клима уређаја у школи
-Реновирање подова у установи
-Континуирано обогаћивање звучне библиотеке
-Надоградња система видео-надзорa
-Писање пројекта за летњу учионицу и реализација |
Директор и домар
Директор, професор, стручни сарадници и ученици установе
Директор
Тим за писање пројеката,директор |
2018.-2019.
2018-2023.
2019-2020.
2020-2022 |
80 %ученика и наставика задовољни условима рада
Збирка аудио снимака и текстова већа у односу на предходни период
50% родитеља, ученика и наставника задовољније мерама безбедности
50% ученика и наставника осећаа већу мотивацију за рад у новим условима, 10% бољи образовни резултати |
Интервју, анкета
Увид у збирке аудио снимака и текстова
Интервју, анкета
Акета, интервју, извештаји о успеху ученика
|
Школски одбор
Школски одбор
Школски одбор
Школски одбор |
2018-2023.
2018-2023.
2018-2023.
2018-2023 |
Област – ПОДРШКА УЧЕНИЦИМА
Развојни циљеви |
Развојни задаци |
Активности |
Носиоци активности |
Време реализације |
Критеријум успешности |
Инструмент за праћење остварености |
Носиоци евалуације |
Време евалуације |
Сензибилиса-ње ученика и запослених за стварање мотивационе климе у школи |
Обезбедити безбедно учешће свих учесника образовно васпитног процеса |
1.Утврдити безбедносно стање школе анкетирањем ученика, запослених, представника Савета родитеља и Школског одбора
2. Континуирано информисање о облицима насиља, злостављања и занемаривања свих интересних група ради развијања одговорности за властите поступке, бригу о другима и сараднички однос |
Педагог, одељењске старешине
Директор, педагог, одељењске старешине |
Континуирано, сваке школске године
Континуирано, сваке школске године |
Испитаници анкетирани, подаци обрађени
Све интересне групе континуирано информисане, 90% испитаника задовољно добијеним информацијама |
Анкета, извештај педагога о праћењу
Евиденција одељењских старешина и осталих запослених, анкета за ученике, наставнике родитеље и Школски одбор |
Директор,педагог
Директор, педагог |
2018-2023.
2018-2023. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Развити социјалне вештине код ученика за конструктивно решавање проблема, толерантно понашање, ненасилну комуникацију, развијање другарства и сл. |
1.Утврдити социјални статус ученика социометријским испитивањем ученика у одељењу
2.Идентификовати ученике који имају тешкоћа у адаптацији и израдити план подршке
3. Развој и подстицање социјалних вештина ученика на часовима одељењског старешине |
Одељењске старешине , педагог
Одељењске старешине , педагог
Одељењске старешине, педагог
|
Фебруар, сваке школске године
Током школске године
Током школске године |
Утврђен социјални статус свих ученика
Израђени планови подршке
100% ученика осећа се пријатно у школском окружењу |
Израђен социограм на основу добијених података
Документација педагога-план подршке
Планови за ЧОС и писане припреме, анкете за ученике |
Наставничко и одељењско веће
Наставничко и одељењско веће
Наставничко и одељењско веће |
2018-2023.
2018-2023.
2018-2023. |
Пружити помоћ и подршку при избору даљег школовања |
Реализација програма ''Професионална оријентација на прелазку у средњу школу'' у седмом и осмом разреду |
Тим за професионалну оријентацију |
Током школске године |
90% ученика првог разреда средње школе задовољан избором занимања |
Анкете за ученике који похађају први разред средње школе |
Одељењске старешине, педагог |
2018-2023. |
|